Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

z: 9.2.2024, a:28.2.2024

Hledáme do našeho stomatoligického centra nového zaměstnance na pracovní pozici účetní - personalistka.

Náplní práce je vedení vešerké učetní,mzdové a personální agendy.

Požadujeme znalost podvojného účetnictví, samostatnost, zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem, dobré komunikační schopnosti, flexibilitu. Znalost programu Pohoda velkou výhodou.
Nabízíme stabilní zaměstnání s přátelským kolektivem. Nástup možný ihned, případně dle dohody.Zajištění zubní lékařské péče pro zaměstnance a rodinné příslušníky

Inf: schůzka po předchozí telefonické dohodě.


Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Studénka
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Annette Köllnerová
602 321 840
annette#kollnerova|dentadel#cz







Prohlédnuté pracovní nabídky

Manipulační dělníci ve výrobě

30 000 - 40 000 KčPraha-západ Vafo production s.r.o.

Pokojská - hotel belvedere

Praha Jobsystem s.r.o.

Praktické sestry

od 160 KčFrýdek-Místek Beskyd fm, z. ú.

Prodavači potravinářského zboží

od 21 300 KčJindřichův Hradec Tien tuan le

Prodavači potravinářského zboží

25 000 - 30 000 KčŽidlochovice Flajšingr s.r.o.

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?