Praktické sestry

Hledáme člověka s pozitivním vztahem k seniorům, chutí pomáhat a pečovat o druhé. Kreativní přístup a schopnost dobře komunikovat.
Podpora klientů při běžných denních činnostech (oblékání, osobní hygiena). Budete pro klienty partnerem v denní komunikaci. Motivace je pro nás víc, než vaše praxe - pokud nemáte kurz pracovníka v sociálních službách, rádi vás podpoříme při jeho absolvování i v dalším profesním vzdělávání.

První kontakt osobně, telefonicky nebo e-mailem.

Plat od:
26 440 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.04.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. et Bc. Marika Krejčí DiS. MBA
608 980 640
m#krejci|senecura#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 26 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Frýdek-MístekCharita Český Těšín
od 22 600 Kč

Praktické sestry

České BudějoviceDomov pro seniory Dobrá Voda
od 37 720 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?