Číšníci a servírky

Kontakt: Pelíšková Petra Bc., tel.: 353 206 405, e-mail: HR@imperial-group.cz
volat v době: od 9:00 - 14:00 hod.

Pracovní náplň:
- příprava a aranžování místností a tabulí
- přijímání a usazování hostů, poskytování rad při výběru pokrmů a nápojů
- přijímání objednávek
- servírování a vydávání pokrmů a nápojů
- ošetřování a nalévání nápojů
- účast na přípravě a obsluze slavnostních akcí

Požadujeme:
- vyučení v oboru výhodou
- praxe výhodou
- cizí jazyky výhodou - AJ, NJ či RJ
- příjemný vzhled a vystupování, spolehlivost

Pracovní podmínky:
- pracovní doba turnusové směny á 12 hod.

Plat od:
19 700 Kč
Pracoviště:
Karlovy Vary
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.03.2024
Obor a Profese:
Číšník/servírka
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Petra Pelíšková
353 206 405
HR|imperial-group#cz






Podobné nabídky práce

Číšníci a servírky

PrahaCOCINA MEXICANA, s.r.o.
od 22 000 Kč

Číšníci a servírky

ChrudimPenzion Bačalský mlýn, s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Číšníci, servírky, barmani a příbuzní pracovníci

PrahaVINOHRADSKÁ TĚLOCVIČNA s.r.o.
22 000 - 25 000 Kč

Číšníci a servírky

PísekViet An Nguyen
30 000 - 35 000 Kč

Číšníci a servírky

PrahaLetňanský pivovar s.r.o.
130 - 170 Kč

Číšníci a servírky

ŠumperkHROCH COMPANY s.r.o.
od 21 300 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.