Pojišťovací poradci specialisté

Kontakt: Minářová Pavla, tel.: 733 619 459, e-mail: pminarova@koop.cz
Prac.doba: 9:00 - 17:00 h.
25 dní dovolené, kafeterie, příspěvky na pojjištění, mobil, notebook, volné dny nad rámec dovolené

Plat od:
20 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Karlovy Vary
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.03.2024
Obor a Profese:
Asistent v pojišťovnictví
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Minářová
733 619 459
pminarova|koop#cz






Podobné nabídky práce

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

Havlíčkův BrodPM Šebíková s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Finanční poradci specialisté

OlomoucT-MOTOR Zlín s.r.o.
30 000 - 45 000 Kč

Finanční poradci specialisté

SemilyPM Semily s.r.o.
45 000 - 90 000 Kč

Finanční poradci specialisté

OlomoucČSOB Pojišťovna, a. s., člen h
30 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

SemilyPM Semily s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

Hradec KrálovéAneta Roškotová
50 000 - 80 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?