Kühn Jitka, e-mail: Jitka.kuhn@accolade.comNový kolega/nová kolegyně bude…" Spolupracovat s klienty a porozumět jejich potřebám vyřizováním příchozích hovorů v prostředí callcentra" Analyzovat zdravotní problémy klientů, poskytovat komplexní řešení jejich situací" Pomáhat klientům pochopit a optimalizovat preventivní zdravotní péči" Předávat dále zprávy o pacientech pracovníkům v oblasti zdravotnictvíHledáme:" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikacePožadujeme: " Výbornou znalost anglického jazyka - úroveň C1/C2, silné komunikační dovednosti v písemné i ústní forměZaměstnanecké výhody:- 5 týdnů dovolené + osobní volno - 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně - Sodexo Gastro Pass Card- Flexi Pass karta nebo Multisport karta