Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Kühn Jitka, e-mail: Jitka.kuhn@accolade.com

Nový kolega/nová kolegyně bude…
" Spolupracovat s klienty a porozumět jejich potřebám vyřizováním příchozích hovorů v prostředí callcentra
" Analyzovat zdravotní problémy klientů, poskytovat komplexní řešení jejich situací
" Pomáhat klientům pochopit a optimalizovat preventivní zdravotní péči
" Předávat dále zprávy o pacientech pracovníkům v oblasti zdravotnictví
Hledáme:
" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou
" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikace
Požadujeme:
" Výbornou znalost anglického jazyka - úroveň C1/C2, silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě

Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené + osobní volno
- 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně
- Sodexo Gastro Pass Card
- Flexi Pass karta nebo Multisport karta

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Kühn
Jitka#kuhn|accolade#com






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
27 250 - 40 120 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Žďár nad SázavouTISKÁRNA UNIPRESS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
26 600 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoEXCALIBUR Holding a.s.
od 28 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

BřeclavVINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.