P2P specialista (60 - 90.000 Kč)

Hledáme zkušeného specialistu P2P, který nám pomůže udržet naši pozici na trhu a posunout naše procesy na vyšší úroveň.
* Spravovat celý cyklus Procure-to-Pay (P2P) procesu, včetně požadavků na nákup, objednávek, přijímání zboží a fakturace.
* Spolupracovat s interními týmy a dodavateli k zajištění efektivních nákupních operací.
* Monitorovat a analyzovat P2P procesy s cílem identifikovat a implementovat zlepšení a optimalizace.
* Zajišťovat, že všechny P2P transakce jsou v souladu s interními a externími předpisy.

Plat od:
60 000 - 90 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek, Práce na dohodu
Podmínky:

* Zkušenosti v oblasti Procure-to-Pay (P2P).
* Znalost systému SAP, ideálně SAP R/3.

Bonusy:

* Pozice je možná na full remote spolupráci.
* Práci na zajímavých projektech v mezinárodním prostředí.
* Stravenky, cafeterie, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené je samozřejmostí.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů: SAP specialista
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Nikola Opletalová
+420 722 926 479
n#opletalova|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.