Vedoucí ostatních úředníků

Agyagosová Martina Bc.,
e-mail: podatelna@uzsvm.cz

požadavky na uchazeče:

vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru min. 3 roky
praxe na obdobné pozici výhodou
velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti
diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
výborná znalost českého jazyka
vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet)
znalost práce ve spisové službě velkou výhodou
znalost pravidel úřední korespondence (norma ČSN 01 6910)
časová flexibilita
profesionální vystupování
odolnost vůči stresu
aktivní a samostatný přístup k práci
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

charakteristika pracovního místa:
vykonává práci asistenta/asistentky náměstka
koordinuje a metodicky usměrňuje přípravu stanovisek, analýz a materiálů a jiných podkladů pro potřeby náměstka
zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce náměstka
koordinuje a kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené náměstkem
připravuje podklady pro jednání náměstka

Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 29. září 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ asistent/asistentka náměstka

případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2

nebo využijte formuláře níže.

Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Zam. výhody: Indispoziční volno, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky, rekreační zařízení, osobní ohodnocení

Plat od:
23 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
31.08.2023
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Martina Agyagosová
podatelna|uzsvm#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí pracovníků informačních služeb

TrutnovKASPER KOVO s.r.o.
55 000 - 60 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
27 250 - 40 120 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Žďár nad SázavouTISKÁRNA UNIPRESS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?