Odborní asistenti v administrativě

REFERENT/-KA
Požadavky:
- min. středoškolské vzdělání, praxe v oblasti administrativy, počítačové znalosti na uživatelské úrovni (MS Office, Excel – základní vzorce, filtrování), zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita.
Náplň práce:
- zápis, evidence a kontrola písemných a elektronických dat, práce převážně s excelovskými tabulkami a funkcionalitami, práce s vnitrofiremní a technickou dokumentací, příprava tabulkových reportů, korektury a opravy dokumentů, kompletace dokumentace dle legislativních požadavků a vnitrofiremních požadavků, komunikace se zákazníky.
Pracovní poměr na rok, v případě oboustranné spokojenosti možné prodloužení na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody: Stravenky, příspěvek na životní/penzijní pojištění, zaměstnanecký mobilní tarif, multisport karta, zvyšování kvalifikace

HLÁSIT SE: e-mail: prace@sutorglobal.com - zaslat životopis, o dalším postupu Vás bude zaměstnavatel informovat (primárně zasílat životopis, k projednání doporučenky je nutné se domluvit telefonicky na osobní schůzce (770 165 286; 604 543 911, 734 612 465 - volat pouze od pondělí do pátku od 8.00 do 12.00 hod.).

Plat od:
23 000 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Litvínov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Personalistka
604 543 911, 770 165 286
prace|sutorglobal#com






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

ChebEAF protect s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Asistenti pedagogů

20 000 - 36 000 KčPraha-východ Adventure school - mateřská šk

Pomocníci v kuchyni

od 20 000 KčKarlovy Vary Olymp international, s.r.o.

Všeobecní administrativní pracovníci

20 000 - 30 000 KčČeské Budějovice Ledprofes a.s.

Pomocní kuchaři

22 000 - 25 000 KčPraha Apetit praha v.o.s.

Ostatní lékaři specialisté

od 55 000 KčDěčín Zdravotnická záchranná služba

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?