Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Náplň práce:
Pracovní náplň:
průběžný sběr dat z výroby a údržby (nejčastější závady, problémy na linkách).
kontrola docházky.
drobná administrace (např: hlídání zásob spotřebního materiálu) .
spravování informačních tabulí.
denní komunikace se supervisorem výroby.
příprava a zápis reportů.
Požadujeme:
Komunikační dovednosti.
Pečlivost, zodpovědnost.
Znalost práce na PC, Excel, Word.
Flexibilita.
Nabízíme:
Nabízíme:
práci v tichém, čistém, klidném provozu
dobré finanční ohodnocení
13. plat
25 dnů dovolené
stravenkový paušál 120 Kč za odpracovaný den
příplatek 25% za noční směny
dopravu z Plzně
1000 Kč na Sodexo kartu každý měsíc (po zkušební době)
příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
Prvotní kontakt na zaměstnavatele:
- telefonicky: 9:00-15:00 na tel . 736 291 916

Plat od:
27 560 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň-jih
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2023
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Maria Plavcová
736 291 916
maria#plavcova|pens#com






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.