Obchodní referenti

Vyrábíme festovní nábytek pro nemocnice, školy a firmy. Jsme 100% česká firma a zakládáme si na tom. Stejně jako na zaměstnávání lidí se zdravotním postižením, držení dohod a letitých vztazích se zákazníky.
Hledáme samostatného obchodníka se zaměřením na vybavení interiérů. Nejde o navolávání a aktivní oslovování "cizích" firem, ale o zpracování poptávek a práci se stávajícími zákazníky a lidmi, kteří navštíví pardubický showroom.
Vaší úlohou je dobře zobchodovat poptávky, výzvy do tendrů, výběrových řízení na vybavení pro firmy (kanceláře, jednací místosti), školy (sborovny, ředitelny, jídelny, šatny), zdravotnická zařízení (ordinace, čekárny, sesterny). Jde nám o to, aby se navržené interiéry, doporučené vybavení lidem líbilo, dobře se jim tam pracovalo a aby si rádi pozvali návštěvu.
Hledáme:
- Dvě uši a jednu pusu. Protože naslouchání je základem úspěchu. Stejně jako umění obhájit a "prodat" svou práci a práci kolegů návrhářů.
- Rádce, nikoli prodavače, protože radši od zákazníků slyšíme "a jo, to mi nedocvaklo" nebo "to je super nápad" než "no to jsem si naběhl".
- Sběrače - sběrače potřeb, nápadů, trendů. Protože na jejich základě připravíme nové produkty a služby.
- Trochu praktika, trochu technika. V nábytku se už trochu orientujete, umíte načrtnout prostory, rozmístění nábytku, získat správné podklady pro nacenění.
- Cestovatele. Budete jezdit za klienty po celém Česku.
K obchodnické práci se u nás pojí také: péče o přidělené VIP zákazníky; občasná obchodní jednání u nich i u nás; spolupráce při vyřizování poptávek, občasných reklamací, příprava nabídek; spolupráce na tištěných katalozích; pomoc a konzultace příchozím zákazníkům na showroom; spolupráce na cenotvorbě.
Je to různorodá práce, nudit se nebudete, poznáte spoustu lidí a míst.
Za co jsou u nás lidé rádi:
Volí si cestu, my dáváme cíl. Mikromanagement se u nás nenosí. Říkají, co si myslí a ostatní jsou za to rádi. Koučování - kdo zná, ten ví, kdo nezná, může využít. Zlepšováky vítáme, stejně jako rozvojové chyby, na rozdíl od těch diletantských. Peníze - nadstandardní výplata a vždy včas, i v této době, protože hypotéka, sunar ani dovolená nepočkají. Pěkné čisté prostředí, moderní stroje - retro nevedeme, kromě Kofoly a Esíček. Dovolená podle sebe, vy víte nejlíp, kdy chcete odpočívat, my vám do toho nemluvíme.
Pracovat budete v novém showroomu v Pardubicích na Dašice ulici, na full-time.
Zaměstnanecké slevy a stravenkový paušál.
První kontakt e-mailem.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radka Lumande
778 484 964
personalistika|jp#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti umění a kultury

Hradec KrálovéHradecká kulturní a vzdělávací
od 33 000 Kč

Obchodní referenti

Rožnov p. RadhoštěmKOH-I-NOOR RONAS s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Obchodní referenti

HodonínNutsman s.r.o.
22 000 - 35 000 Kč

Obchodní referenti

ProstějovKAJA s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Obchodní referenti

LovosiceKOS WIRE EUROPE s.r.o.
27 000 - 30 000 Kč

Obchodní referenti

OstrovVězeňská služba České republik
24 680 - 33 020 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?