Mistři a příbuzní pracovníci ve stavebnictví

z: 27.7.2023, a: 1.12.2023

- hledáme pracovníka na pozici rozpočtáře a přípraváře
- pro rozpočty a přípravu novostaveb
- rekonstrukcí rodinných domů a bytů

Požadujeme: ŘP B, pracovitost, zodpovědný přístup
Nabízíme fixní plat + odměny
Prémie z uzavřené zakázky

Své životopisy zasílejte na e-mail: kubacakdavid@seznam.cz

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Kopřivnice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.01.2024
Obor a Profese:
Mistr
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
David Kubačák
774 603 251
david#kubacak|email#cz







Prohlédnuté pracovní nabídky

Šéfkuchaři v pohostinství

od 36 000 KčPraha Miah group s.r.o.

Montážní dělníci výrobků ze dřeva a příbuzných materiálů

30 000 - 35 000 KčSemily Agrotrans spol. s r.o. vítkovi

Policisté

od 36 700 KčKralupy n. Vltavou Krajské ředitelství policie st

Pomocní skladníci

21 000 - 22 000 KčUherské Hradiště Moravskoslezské drátovny, a.s.

Strojní inženýři projektanti, konstruktéři

od 40 000 KčMladá Boleslav Chropyňská production solution

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?