Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: m.uhlirova@mjmpersonalni.cz
nebo se dostavte k osobnímu jednání na adresu Školní 645, Kadaň

Pracovní náplň - administrativní podpora, technická podpora, zpracování požadavků na HW, vedení IT skladu, řešení ad-hoc požadavků interních uživatelů, připojení a konfigurace zařízení

Požadujeme - nutnost znalost jazyka angličtiny a španělštiny

Plat od:
33 000 Kč
Pracoviště:
Klášterec nad Ohří
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2024
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Uhlířová
725 970 323
m#uhlirova|mjmpersonalni#cz






Podobné nabídky práce

Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

OlomoucStatutární město Olomouc
27 250 - 40 120 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PlzeňPuzzlepoint.cz s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Moravská TřebováMinisterstvo obrany
23 390 - 34 370 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Mzda až 150 kč/h - strážný/ná pro oc - hpp/dpp

139 - 150 KčLiberec Fajn-brigady.cz

Obsluha strojů na výrobu nápojů

20 500 - 22 000 KčHradec Králové Pivovar štajner a beránek s.r.

Kadeřníci

od 18 900 KčPraha Luxury prague company s.r.o.

Ostatní uklízeči a pomocníci

115 - 120 KčTřinec Rostislav turoň s.r.o.

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.