Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

tel.: 776890040 volat út-pá 10-12 hod., e-mail: muzeummuzeum@seznam.cz

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2023
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Savaş Kanlioglu
776890040 volat út-pá 10-12 hod.
muzeummuzeum|seznam#cz







Prohlédnuté pracovní nabídky

Všeobecní administrativní pracovníci

od 18 900 KčPlzeň Our agency s.r.o.

Pekaři

od 28 000 KčPraha Dark kitchen s.r.o.

Všeobecní administrativní pracovníci

od 19 500 KčPraha Ilogistics group s.r.o.

Specialisté v oblasti marketingu

od 45 000 KčPraha Montessori institute prague s.

Ostatní strojírenští technici

od 25 000 KčChrudim Kobit - thz cz s.r.o.

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?