Řídící pracovníci v oblasti skladování

A02 z:19/7/2022 (ZamK) a:13/12/2023
Požadujeme:
- korejský jazyk na úrovni rodilého mluvčího (z důvodu denní komunikace s mateřskou společností v Jižní Koreji).
Výhodou:
- pokročilá úroveň anglického jazyka.
Náplň práce:
- řízení a koordinace jednotlivých úseků společnosti
- komplexní strategické plánování a rozhodování
- kontrola plnění rozpočtu společnosti (spolu s finančním oddělením)
- reprezentace a zastupování společnosti při obchodních jednáních a společenských akcích
- komunikace s ostatními odděleními ve společnosti (sledování vybraných ukazatelů)
- práce s korejským SW systémem a mateřskou společností v korejském jazyce
- vedení a koordinace podřízených zaměstnanců.
Kontakt emailem.

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2022
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Mravec
katerina#mravec|glovis#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti dopravy

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Řídící pracovníci v oblasti dopravy

ZnojmoVECHRA Expres, spol. s r.o.
45 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Jindřichův HradecSANTAL spol. s r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?