Specialisté v oblasti propagace a reklamy

- vzdělání v oboru grafického designu výhodou
- předchozí zkušenosti s copywritingem v dalších kreativních agenturách
- ochota k přestěhování do Prahy
- znalost AJ na úrovni rodilého mluvčí
- znalost jiných jazyků vítána

Plat od:
60 530 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2022
Obor a Profese:
Specialista marketingu
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Velcová
marketa#velcova|wundermanthompson#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

OstravaMoravskoslezská vědecká knihov
od 26 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PlzeňW & P EURONOVA s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaPoděbrady.ru, s.r.o.
od 26 500 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

PrahaMemorial Česká republika, z.s.
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.