Odborní bezpečnostní pracovníci bezpečnostních a detektivních agentur

Hledáme manažera zakázek fyzické ostrahy (ostraha veřejných institucí, průmyslových podniků i staveb). Povinnostmi především komunikace s klienty, nábor pracovníků, kontroly kontroly výkonu služby, příprava podkladů ke mzdám, fakturaci apod. Možnost práce na HPP/ŽL. Požadujeme samostatnost, rozhodné jednání, řidičský průkaz sk. B. Výhodou zkušenosti s vedením pracovního kolektivu. K dispozici služební vůz, telefon, notebook.
V případě zájmu zašlete životopis s fotografií na jan.krejsa@bleskservis.cz. Vybraní zájemci budou pozváni na osobní pohovor.

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.12.2022
Obor a Profese:
Náborář
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jan Krejsa
733164668
jan#krejsa|bleskservis#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

LiberecKrajská nemocnice Liberec, a.s
od 32 000 Kč

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaInstitut pro veřejnou správu P
25 280 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 38 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.