Fakturanti

pracoviště Střílky
- Náplň práce: zpracování přijatých faktur a dalších daňových dokladů, příprava podkladů pro účetní a další administrativní práce
- Požadujeme: Velmi dobrou znalost práce na PC (MS office)
- Výhodou: zkušenost na obdobné pozici
- Oceníme: organizovanost, zodpovědnost, pečlivost, týmového hráče, dobré zvládání stresu a zátěží
- Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, slevy na firemní produkty, každodenní zdravé wellness obědy zdarma, profesní růst, příspěvek na dopravu
- své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: kariera@naturescare.cz

Plat od:
23 000 - 28 000 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.06.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Diana Vavřinová
kariera|naturescare#cz






Podobné nabídky práce

Účetní všeobecní

PrahaRAICOM s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

České BudějoviceObchodní akademie, České Buděj
od 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PlzeňArmáda spásy v České republice
od 18 000 Kč

Účetní všeobecní

Hradec KrálovéFa RENE a.s.
34 000 - 37 000 Kč

Účetní všeobecní

RumburkVentos Energy Solutions, a.s.
od 25 000 Kč

Mzdoví účetní

PrahaMxB účto s.r.o.
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.