Stavební technici provozní

Náplň práce
Do našeho týmu hledáme kolegu, který by řídil a koordinoval stavby v oboru technická
zařízení budov, bude mít na starosti koordinaci činností a subdodavatelů. Vaším úkolem bude
také zodpovídat za kvalitu prací a kontrolovat a zajišťovat včasné dodávky materiálu. Budete
součástí kontrolních prohlídek stavby a účastnit se na kontrolních dnech. Pokud bude potřeba,
bude s vámi zákazník řešit reklamace.
Požadujeme
- vyučení v oboru/ SŠ vzdělání směru stavebním nebo technická zařízení budov
- praxe a zkušenosti s koordinací a řízením stavebního projektu výhodou
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- systematičnost, zodpovědnost a samostatnost při řešení pracovních úkolů
- časová flexibilita a spolehlivost
- ŘP sk. B a ochota cestovat podmínkou
Nabízíme
- zajímavou a odpovědnou práci v přátelském, mladém a dynamickém kolektivu
- nadprůměrné platební podmínky
- zázemí prosperující společnosti
- pružnou pracovní dobu
- služební automobil
- možnost dalšího vzdělávání v oboru
- služební notebook
- mobilní telefon

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Prachatice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Technik ve stavebnictví
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
David Tesař
721 638 561
david|tttechnology#cz






Podobné nabídky práce

Stavební technici přípravy a realizace investic, inženýringu

TrutnovÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckéh
od 33 800 Kč

Stavební technici přípravy a realizace investic, inženýringu

Hradec KrálovéStatutární město Hradec Králov
21 710 - 31 820 Kč

Stavební technici

PrahaMěsto Třebíč
od 35 000 Kč

Stavební technici přípravy a realizace investic, inženýringu

Jindřichův HradecLesostavby Třeboň a.s.
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.