Výrobci, mechanici a opraváři hodin

Požadavky:
řidičský průkaz B,
práce PC (Word, Excel),
znalost jazyků: ruština, angličitna, ukrajinština vítána,
praxe v oboru - 8 let vítána,
prokazatelné teoretické a praktické znalosti a zkušenosti s hodinkami následujících značek: Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet, Breguet, Hublot a dalších TOP švýcarských výrobců,
práce s komplikovanými mechanizmy hodinek: tourbillion, minute repeater a pod.
Znalost a praxe v práci se šperky.

Nabízíme:
flexibilní pracovní doba, fixní a bonusová platová složka, mobil, notebook, firemní auto i k soukromým účelům

Plat od:
26 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.10.2020
Obor a Profese:
Mechanik
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Stanislav Meshcheriakov
+420 773 004 375
chrono1010prague|gmail#com







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.