Pomocníci v kuchyni

Praxe v oboru, samostatnost, nekonfliktnost..
Zaměstnanecké výhody:
hotelová strava, personální ceny, při směně možnost ubytování
Týden v práci/týden volno (10-11 hodin/den)
Kontakt:
- Recepce, tel.: 605170250, e-mail: info@hotelzlatypotok.eu

Plat od:
18 900 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Prachatice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Recepce
605170250
info|hotelzlatypotok#eu






Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

ChebWaldorfská základní škola a ma
od 18 900 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Nový BorKateřina Stejskalová
od 14 175 Kč

Pomocníci v kuchyni

BenešovVyšší odborná škola a Střední
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

BohumínHauslerova servis s.r.o.
od 10 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaANNAVI PRAG s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.