Technici provozu informačních a komunikačních technologií, technici programátoři

Požadujeme
" Základní technickou zdatnost
" Komunikativnost, prezentační schopnosti
" Ochotu učit se
Výhodou
" Znalost technologií jako SQL (MSSQL, Oracle, PostgreSQL), Windows, Linux, Docker
" Zkušenosti s konzultováním aplikací
Nabízíme
" Zajímavou práci pro prestižní zákazníky
" Práci s nejnovějšími technologiemi
" Motivující ohodnocení a další benefity
" Příjemné pracovní prostředí a kolektiv pohodových lidí
" Prostor pro další profesní a osobní rozvoj
Zaměstnanecké výhody: Telefon, notebook

Plat od:
25 000 - 90 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.04.2024
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Životopis:
svetlana#ubryova|marbes#cz






Podobné nabídky práce

Technici počítačových sítí a systémů

ChebSCH - EKONOM s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Hradec KrálovéH & H s.r.o.
30 000 - 45 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Karlovy VaryABX software s.r.o.
50 000 - 60 000 Kč

Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Hradec KrálovéORT Nový Bydžov, spol. s r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.