Stavební a provozní elektrikáři

MÍSTO VÝKONU: U Dvořiska č.p. 1721, 565 01 Choceň 1
POŽADUJEME:
- min. SOU technického směru
- praxe v oboru výhodou
- znalost hydrauliky - velkou výhodou
- práce ve vícesměnném provozu (po zaučení 4S provoz)
- stresu odolnost
- znalost PLC Siemens S7 - výhodou
- znalost robotů KUKA, ABB - výhodou

Plat od:
32 000 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.11.2023
Obor a Profese:
Elektrikář
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jana Jandová
465 732 111
jana#jandova|autoneum#com






Podobné nabídky práce

Stavební a provozní elektrikáři

ChomutovVERPEN ELECTRIC s.r.o.
od 21 300 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

25 000 - 27 000 KčOlomouc Kovix group s.r.o.

Obchodní referenti

35 000 - 40 000 KčPísek Ramia s.r.o.

Dpp - úklid - ferona hradec králové

Hradec Králové Fajn-brigady.cz

Vedoucí přípravy zakázek

Brno, Česko Trenkwalder a.s.

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.