Pomocníci v kuchyni

Pracovní poměr na dobu neurčitou, dvousměnný provoz (pracovní doba: 09:00 - 17:00 hod. a 15:00 - 23:00 hod.). Nástup možný ihned.

Náplň práce: pomocné kuchařské práce, mytí nádobí, úklid kuchyně.

Výhodou znalost přípravy kurdských jídel.

Zaměstnanecké výhody: firemní stravování.

Kontakt zasláním životopisu na e-mail: bogo010453@gmail.com

Místo výkonu práce: náměstí T. G. Masaryka 1278, 549 41 Červený Kostelec.

Plat od:
19 500 Kč
Pracoviště:
Náchod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
RSDr. Pavel Nádvorník
bogo010453|gmail#com






Podobné nabídky práce

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaFin Proekt spol. s r.o.
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaGISSAR s.r.o.
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaGISSAR s.r.o.
od 18 900 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Kvalitáři a testovači výrobků, laboranti (kromě potravin a nápojů)

26 000 - 35 000 KčPraha-západ Schenker spol.s r.o.

Pomocníci v kuchyni

od 19 500 KčRychnov n. Kněžnou Agim buchmaier

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

22 000 - 26 000 KčSvitavy Oblastní charita nové hrady u

Seřizovači a obsluha číslicově řízených strojů

250 - 250 KčProstějov Bexim paletten s.r.o.

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.