Team Leader menšího agilního SW týmu (6465)

Místo obsazujeme pro brněnskou pobočku úspěšné nadnárodní společnosti, která se zaměřuje na vývoj produktů pro specifickou oblast průmyslu. K náplni práce patří: - technické vedení agilního týmu vývojářů a testerů (5-10 lidí dle projektu) - plánování a sledování jednotlivých fází projektu - rozdělování práce jednotlivým členům týmu - zodpovědnost za výběr zaměstnanců (nábor a vedení pohovorů) a jejich hodnocení - poskytování technického mentoringu a koučinku týmu - návrh na zlepšování procesů - pravidelný reporting - příležitostné zahraniční služební cesty Požadavky: - znalost životního cyklu vývoje SW - velkou výhodou znalost C/C++ vývoje nebo QA - komunikativní znalost AJ (komunikace s kolegy v zahraničí) - předchozí zkušenost na pozici programátora - aspoň kratší zkušenost s vedením menšího týmu - VŠ vzdělání v IT (alespoň Bc.) - dobré komunikativní schopnosti a schopnost pracovat v mezinárodním týmu - schopnost logicky a efektivně řešit problémy, schopnost vést a motivovat tým, zodpovědnost za svěřené projekty - ochota příležitostně cestovat do zahraničí Nabídka: - jedná se o práci na hlavní zaměstnanecký poměr, celý úvazek - zajímavé platové ohodnocení (dle znalostí a zkušeností), možnost profesního a kariérního růstu a aktivního využití AJ - zaměstnanecké benefity jako 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, benefitový systém, stravenky, jazykové kurzy a možnost aktivního využití angličtiny, penzijní připojištění, volnočasové aktivity přímo v areálu firmy a další Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém/anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.