Všeobecní administrativní pracovníci

https://www.usti-nad-labem.cz/cz/uredni-portal/sprava-mesta/uredni-deska/vyberova-rizeni-magistrat/

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
21 710 - 31 820 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemDaniel Kadlec
21 000 - 23 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemVáclav Cinkanič
25 000 - 45 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemMASSFIT s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemIng. Tomáš Mikulenka
20 000 - 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemKAREKA, spol. s r.o.
20 000 - 23 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaEvangelical Layman´s Church Cz
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad OrlicíPfeifer a spol., s.r.o.
28 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (iso)

PříbramTechnické služby města Příbram
od 24 100 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkSVĚT OKEN s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

JeseníkTAMBOV, s.r.o.
28 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoReproGenesis a.s.
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?