Odborný rada - vedoucí referent koncepce

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - vedoucí referent koncepce se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oborech služby:
25. Krizové řízení, ochrana obyvatelstva a integrovaný záchranný systém,
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv.

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 27. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna@sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 07192/24-SSHR“

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.


Plat od:
30 780 - 45 420 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:


- podíl na celostátní koordinaci hospodářských opatření pro krizové stavy;
- podíl na tvorbě koncepce bezpečnostní politiky České republiky a ve spolupráci s odbornými útvary Správy na přípravě základních koncepčních a metodických materiálů v oblasti krizového řízení, ochrany kritické infrastruktury a nouzového plánování České republiky;
- tvůrčí podíl na přípravě materiálů pro jednání ve výborech a komisích zaměřených na oblast zajišťování bezpečnosti České republiky;
- spolupráce s ústředními správními úřady, v oblasti zpracování koncepčních materiálů v oblasti krizového řízení, ochrany kritické infrastruktury, nouzového plánování České republiky a příslušných informačních systémů;
- podíl na správě agend v systému základních registrů a procesním modelování agend v působnosti Správy;
- podíl na řízení týmu správy agend v pozici zástupce vedoucího týmu;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru strategie a koordinace.

Nabízíme / benefity:

  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Penzijní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • Vzdělávání
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
    - jistotu zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
    - stravenkový paušál
    - volnočasové poukázky na sport a kulturu
    - MultiSport kartu
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
Státní a veřejná správa - Úředník
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
+420222806294
barbora#lavickova|sshr#gov#cz





Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaPražský úklid, s.r.o.
od 35 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaSpráva uprchlických zařízení M
od 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 31 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LitoměřiceDYNTEC spol. s r.o.
od 27 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Pomocní pracovníci údržby budov a souvisejících prostor

9 750 - 12 200 KčPardubice Jp-kontakt, s.r.o.

Technici v ostatních oborech příbuzných biologii (kromě zdravotnických)

od 25 000 KčČeské Budějovice Biologické centrum av čr, v. v

Šéfkuchaři v jídelnách, menzách

36 000 - 40 000 KčOtrokovice Aramark, s.r.o.

Pomocní pracovníci v zahradnictví

18 000 - 25 000 KčLitoměřice Tomáš knotek

Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů

od 20 000 KčSvitavy Abplast s.r.o.

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.