Úředníci jinde neuvedení

Vašim úkolem bude: o Fyzická kontrola materiálu vs stavy v systému - audity materiálu o Příprava zákaznických balení a polepování zboží o Zasílání balíčků pro zákazníky - zajišťování přepravy přes DHL, PPL, Fedex o Vytváření reportů pro vedení společnosti a zákazníky o Práce v interních systémech - základní práce s PC Co se Vám bude hodit? o Praxe v logistice nebo skladu je velkou výhodou o Ukončené středoškolské vzdělání o Fyzickou zdatnost a dobrý zdravotní stav o Čistý trestní rejstřík o Vynikající znalosti s prací s PC (excel, word, outlook) o Pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost o Anglický jazyk výhodou Co vám můžeme nabídnout: o Práci od po-pá, jednosměnný provoz o Smlouvu na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na neurčito o Mzda po zkušební době 162,-Kč za hodinu a dále až 180kč/hod. dle vašich znalostí a zkušeností. o Bonusový systém dle kvality odvedené práce o Příplatek na dopravu dle vzdálenosti o 20 dní dovolené o Stravenkový paušál - 116 Kč Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem, telefonicky domluvit osobní jednání.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

LovosiceMěsto Lovosice
21 710 - 31 820 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.