Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

Kontakt: Kuchyňka Petr, tel.: 973 346 533, 973 346 509, e-mail: kuchynka76@seznam.cz
Prac.doba: 7:00 - 15.30
V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis na e-mail: kuchynkap@army.cz.
Požadavky: trestní bezúhonnost, nezbytné absolvovat školení k výkonu práce, velmi dobrá znalost práce na PC OS Windows, MS Office. Doprava do zaměstnání vlastním dopravním prostředkem - zaměstnavatel nezabezpečuje.
Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu. Vedení poptávkových řízení. Účast na kontraktačních jednáních, výběr dodávek a uzavírání kontraktů s dodavateli. Realizace marketingového průzkumu trhu. Uzavírání a kontrola smluvně - závazkových vztahů. Včasné a správné vypořádání všech pohledávek a závazků. Provádět samostatný nákup vymezeného sortimentu zboží a sjednávat kontrakty na základě zpracovaného plánu nákupu. Provádět průzkum a následně analýzu trhu a navrhovat jednotlivá opatření.
Místo výkonu práce: 50.1776342N, 13.1227803E, Radošov, VZ 1534 Vojenský újezd Hradiště.
Nabízíme: finanční ohodnocení odpovídající doloženému vzdělání a praxi, stabilní zázemí, příležitosti k osobnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání, plné zaškolení na danou pozici.
Dotované stravování, příspěvek na penzijní pojištění

Plat od:
24 900 - 34 500 Kč
Pracoviště:
Karlovy Vary
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Kuchyňka
973 346 533, 973 346 509
kuchynka76|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaiLogistics Group s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaVeggie and food s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

MikulovJednota, spotřební družstvo v
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

StrakoniceGornicky, s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.