Odborný rada - specialista zemědělských komodit (733)

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - specialista zemědělských komodit se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 23. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna@sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „NEOTEVÍRAT – VŘ – 07022/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Plat od:
30 780 - 45 420 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

- koordinační, koncepční, analytické a systémové činnosti v oblasti tvorby zásob HR, vývoje stavů, sortimentu, rozmístění, ochraňování, obměňování a používání souboru materiálů HR;
- příprava a návrh kritérií pro stanovení seznamu položek HR, minimálních limitů a orientačních cílových stavů na základě rozborů a poznatků o vývoji zemědělské a potravinářské výroby v tuzemsku a rozhodujících produkčních oblastech v zahraničí;
- zpracování koncepce sortimentního složení svěřených položek materiálů HR tak, aby toto složení odpovídalo vývoji v dané oblasti;
- organizace a zajištění provedení prací souvisejících s udržováním jakosti skladovaných materiálů, odběr vzorků, provedení analýz a rozborů, ochranu proti škůdcům atd., včetně věcné odpovědnosti za správnost příslušných účetních dokladů;
- zabezpečení realizace žádoucích změn sortimentu při pohybu HR;
- vykonávání kontrolní činnosti ve svěřené oblasti v souladu s plánem kontrol;
- metodické řízení a kontrola správnosti účtovaných nákladů na ochraňování a skladování hmotných rezerv;
- zpracovává podklady pro rozbor hospodaření SSHR za svěřené materiály;
- spolupráce při zpracování zadávací dokumentace dle Zákona o zadávání veřejných zakázek s dotčenými organizačními útvary
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru příprav pro krizové stavy.

Nabízíme / benefity:

  • Mobilní telefon
  • Penzijní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • Vzdělávání
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
    - jistotu zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
    - stravenkový paušál
    - volnočasové poukázky na sport a kulturu
    - MultiSport kartu
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
1. června nebo dle dohody
Obor a Profese:
Státní a veřejná správa - Úředník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
+420222806294
barbora#lavickova|sshr#gov#cz





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BohumínBONATRANS GROUP a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PísekKatastrální úřad pro Jihočeský
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaCS Medicus s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?