Administrativní pracovník/ce - i absolvent SŠ/VŠ (30 - 32.000 Kč)

Máte SŠ/VŠ ekonomickou nebo technickou? Hledáme pracovníka/ci jako podporu pro administrativu, peronalistiku a účetní. Vhodné i pro absolventy !!! Těšíme se na Vaše CV.
* práce v administrativě - tisky, pošta
* vedení personální agendy a spolupráce s účetní
* příprava a zpracování účetních dokladů
* zadávání dat do interního systému

Plat od:
30 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenost s administrativou a účetnictvím výhodou
* znalost práce na PC - MS Office
* ŘP sk.B
* pečlivost, schopnost zorganizovat si práci
* ochota učit se

Bonusy:

* zázemí moderní/ prosperující společnosti
* 25 dní dovolené
* flexibilní pracovní doba
* dotované stravování
* penzijní připojištění
* příjemný kolektiv pracovníků
* firemní akce, balíčky, oslavy...

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativa
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Petra Malcovská
+420 602 644 138
p#malcovska|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?