Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní. Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění postupů při správě daní podle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "daňový řád"), a jiných souvisejících právních předpisů, v oblasti více druhů daní, zejména daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty, daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti a silniční daně, komplexních daňových kontrol, místních šetření a postupů k odstranění pochybností; - provádění vyhledávací činnosti podle daňového řádu; - vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, protokolů o jednání s daňovým subjektem, popřípadě s třetími osobami; - vyřizování žádostí a zpracování návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně. Bližší informace a pokyny k podání žádosti naleznete zde: https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9689754

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 860 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 860 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PísekGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 27 190 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

BrnoGenerální finanční ředitelství
21 800 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?