Sociální pracovníci v oblasti péče o zdravotně postižené

17.4.2024 - KONTAKT: Bc. Pěčková Jarmila, e-mail: reditelka@remediaplus.cz, tel.: 736 489 606 (volat 8-15).poskytování péče v domácím prostředí, poskytování osobní asistence při poskytování podpory potřebným osobám. I ZŠ, vhodné i pro absolventy, rekvalifikační kurz pracovníka v sociálních službách výhodou, ŘP sk. B výhodou , empatie,pracovitost.Denní a noční služby
Místo výkonu práce: Břeclav
K životopisu přidejte následující souhlas se zpracováním osobních údajů, který můžete vzít kdykoli zpět: Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů. Ty budou zpracovány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů. Tyto údaje jsou společnosti poskytnuty za účelem získání zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na půl roku od jejich zaslání.

Plat od:
22 000 - 31 000 Kč
Pracoviště:
Břeclav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
17.04.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jarmila Pěčková
736 489 606, reditelka@remediaplus.cz


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní pracovníci péče o děti v mimoškolských zařízeních

KladnoOblastní nemocnice Kladno, a.s
od 20 000 Kč

Asistenti vychovatelů

Jablonec nad NisouStřední škola řemesel a služeb
20 000 - 25 000 Kč

Asistenti pedagogů

Plzeň-jihZákladní škola Merklín, okres
od 23 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?