Popis práce:Hledáme schopného a iniciativního asistenta/ku k jednatelům, co se připojí k našemu dynamickému týmu v developerské a realitní společnosti. Tato role vyžaduje osobu schopnou zvládat široké spektrum úkolů od administrativní podpory až po koordinaci projektů. Hlavními povinnostmi budou zajišťování administrativní podpory pro jednatele, koordinace termínů a schůzek, komunikace s klienty a obchodními partnery, zpracování dokumentace a podpora v oblasti realitního a developerského projektu.Požadavky:- Vysokoškolské vzdělání (vč. dosud nedokončeného)- Zkušenosti s administrativní prací výhodou, ideálně v realitním nebo developerském sektoru- Schopnost organizovat a prioritizovat úkoly- Velmi dobrá znalost práce s počítačem (MS Office), se zvláštním důrazem na Excel a PowerPoint- Výborné komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu- Zodpovědný přístup k práci a pečlivost v detailu- Bezchybné písemné vyjadřování- Řidičské oprávnění- Aktivní znalost anglického jazyka výhodou- Znalost trhu s nemovitostmi a stavebního průmyslu představuje výhoduNabízíme:- Práce na plný úvazek, místo výkonu práce České Budějovice- Pracovní poměr na dobu neurčitou- Stabilní pracovní prostředí v úspěšných společnostech s dlouholetou tradicí- Unikátní možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání s ohledem na specifika developerského a realitního sektoru- Motivující platové ohodnocení a širokou škálu benefitů- 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, stravenkový paušál 116 Kč/den, kafetérie a další- Přátelský a podpůrný kolektiv s důrazem na týmovou práci a profesní růstDalší podmínky:- Nástup možný ihned- Nekuřácké pracovištěKontakt:Pokud máte zájem připojit se k našemu týmu a máte ambici podílet se na rozvoji našich společností, zašlete svůj životopis a motivační dopis na kontaktní e-mail: kysnarova@korzolipno.cz. V předmětu e-mailu uveďte "Pozice: Asistent/ka jednatele - developerská a realitní společnost".Těšíme se na vaše přihlášky a případnou spolupráci!