Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností

Náplň práce:
- práce na PC - základní znalost programů Excel, Word
- kontrola výkonu činností strážní služby
- zabezpečení převzetí nových objektů ostrahy
- kontrola organizace školení strážných a jejich účast na školení
- porady na vedení společnosti
- přímá pomoc při vyplňování výkazů práce
- pracovní činnost z hlavní části v terénu na přidělených objektech ostrahy
- zabezpečení pracovních a školících podmínek pro zaměstnance na přidělených střediscích

Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- spolehlivost a flexibilitu
- certifikát strážný č.68-008-E výhodou, ne podmínkou
- praxe v oboru bezpečnostních služeb výhodou
- vhodné i pro OZP, OZZ
- výpis z rejstříku trestů
- řid. průkaz B a aktivní řidič

Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou s možností prodlužování
- zázemí stabilní firmy
- možnost získání certifikátu strážný č. 68-008-E
- služební vozidlo, notebook a telefon
- mzdové ohodnocení 25 000 Kč + odměna za činnost 0 - 15 000 Kč (dle kvalifikace, zkušeností a výsledků)
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem a telefonicky Po - Pá 8 - 14 hodin

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Litoměřice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.04.2024
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jiří Vašátko
477 070 025
prace|oko69#cz







Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.