Expert Asset Project Management

Vaše náplň práce
  • Support Asset Manager in strategy and CAPEX/OPEX Budget and entire CAPEX/OPEX planning process
  • Prepare long-term as well short-term Maintenance plans, continuous budget control
  • Monitor maintenance proceedings via digital maintenance helpdesk system or in the field if necessary
  • Plan, implement and monitor asset projects and rollouts – coordination, design alignment, scope of work definition, collaboration in bidding process, management of realisation, billing finalisation
  • Monitor energy consumption of individual filling stations and implement saving measures
  • Close/sell FS and plots
  • Support Department Manager Asset Management in all technical asset matters
  • Monitor relevant KPIs
  • Additional administrative and supporting tasks related to the role

Váš profil
  • University degree Technical or Economic / high school - technical
  • Experience in Asset management/ Maintenance or relevant area
  • Ability to read and understand technical documentation
  • User knowledge of CAD systems will be a plus
  • Experience with usage and administration of Maintenance Helpdesk System (advantage)
  • Experience with energy monitoring (advantage)
  • Czech - fluent C2
  • English - B2
  • MS Office, SAP (advantage)
  • Czech legislation knowledge is a plus
  • Analytical and problem-solving skills
  • Ability of developing goals and guidelines, working profesionally in international environment

Naše nabídka
  • 5 weeks of vacation
  • 20% yearly performance bonus
  • Contribution for dining
  • Contribution to pension insurance
  • Medical care program
  • English courses
  • Referral bonus
  • 8 days of home office per month
  • Flexible start/ end of working hours
  • Long-term work opportunity at international company (first contract is for 1 year)

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • University degree Technical or Economic / high school - technical
  • Experience in Asset management/ Maintenance or relevant area
  • Ability to read and understand technical documentation
  • User knowledge of CAD systems will be a plus
  • Experience with usage and administration of Maintenance Helpdesk System (advantage)
  • Experience with energy monitoring (advantage)
  • Czech - fluent C2
  • English - B2
  • MS Office, SAP (advantage)
  • Czech legislation knowledge is a plus
  • Analytical and problem-solving skills
  • Ability of developing goals and guidelines, working profesionally in international environment

Bonusy:

  • 5 weeks of vacation
  • 20% yearly performance bonus
  • Contribution for dining
  • Contribution to pension insurance
  • Medical care program
  • English courses
  • Referral bonus
  • 8 days of home office per month
  • Flexible start/ end of working hours
  • Long-term work opportunity at international company (first contract is for 1 year)

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativa, Administrativa: Office Manager
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslava Lugué
m#lugue|trenkwalder#com





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemStatutární město Ústí nad Labe
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LitoměřiceMgr. Lucie Jursíková Brožková
30 000 - 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Karlovy VaryINTERALL CZ s.r.o.
od 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceOKRESNÍ SOUD V TEPLICÍCH
od 21 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Nový JičínSTK Roman Kučera s.r.o
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HodonínRIGUM, s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.