STAŇ SE SOUČÁSTÍ RODINY BURGER KING!

Staň se součástí královské rodiny Burger King Pardubice, ve které nám záleží na tom nejlepším zákaznickém servisu a jídle z čerstvých surovin. U nás najdeš jistotu, flexibilní plánování směn, stabilní plat, možnost růstu na vyšší pozice a zajímavé benefity! CO TĚ U NÁS ČEKÁ: • Důkladný trénink a školení, kde tě naučíme vše, co je třeba • Příprava našich legendární burgerů tak, aby se na ně našim hostům sbíhaly sliny • Zajištění toho nejlepšího zákaznického servisu, aby se k nám hosté rádi vraceli • Udržování čistoty v celé restauraci, protože práce s potravinami se bez hygieny neobejde • Rodinné zázemí naší restaurace a fajn kolegové, kteří tě nenechají ve štychu
Vhodné pro: absolventy,
Poznámka k platu: Mzda dle domluvy. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.