Úředníci jinde neuvedení

požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu
o základní znalost principů vedení účetnictví a výkaznictví podle zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
o znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
o orientaci v problematice účetního výkaznictví a oblasti finančního plánování a kontroly
o základní orientaci v hospodaření příspěvkových organizací
o schopnost naplno používat kancelářský SW (MS Office, zejména WORD, EXCEL)
o orientaci ve veřejné správě (orgány, působnost)
o velmi dobré komunikační dovednosti
o výborné logické a analytické schopnosti
o odpovědnost a samostatnost při plnění svěřených pracovních úkolů
o schopnost práce v týmu a koordinace pracovních činností
o ochotu neustále se učit nový věcem a pracovat pod časovým tlakem
o vlastní iniciativu při výkonu svěřené agendy
o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností

výhodou:
o vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
o pracovní zkušenosti v oblasti reportingu nebo controllingu
o vyjednávací dovednosti
o orientace v problematice vzdělávání, ve vzdělávací soustavě ČR a financování regionálního školství
o základní orientace ve fázích stavebního řízení
o znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů
o znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů
o znalost (orientace v problematice) rozpočtové skladby

nabízíme:
o perspektivní pozici s možností seberealizace
o zázemí stabilní organizace
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o moderní pracoviště a jeho vybavení
o pozici vhodnou i pro absolventy, kteří prokážou požadované schopnosti a dovednosti
o práce z domu

Popis pracovních činností:

Budete mít s kolegyní/kolegou na starosti kompletní ekonomické zabezpečení činnosti škol a školských zařízení zřizovaných Krajem Vysočina (dále jen "organizace") v kalendářním roce. Za tím účelem budete zjišťovat provozní a investiční potřeby organizací zejména v procesu tvorby rozpočtu kraje, ale i v průběhu kalendářního roku, a v rámci stanovených finančních mantinelů navrhovat příspěvek na provoz a investiční příspěvek jednotlivým organizacím.

Investiční záměry (rekonstrukce a nová výstavba pro činnost organizací, plánované opravy) a požadavky na vybavení IT budete koordinovat a konzultovat s odborem majetkovým a odborem informatiky. S ohledem na povahu potřeby budete činnosti konzultovat i s jinými útvary krajského úřadu. Pro účely střednědobého plánování bude spolu s odborem ma

Plat od:
26 600 - 37 170 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Činčárová
564 602 151
cincarova#j|kr-vysocina#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.