SPECIALISTA DIGITALIZACE PRODUKCE | AUTOMOTIVE

Hledáme Production Digitalization Experta, který zaujme klíčovou roli při digitalizaci výroby. Budete vést a dohlížet na standardizační aktivity globálně, iniciovat, monitorovat a uvádět do provozu funkce E2E traceability napříč výrobními závody. Vaše úkoly zahrnují také monitorování implementace standardů pro sledovatelnost a nových úprav, identifikaci velkých dat a propojení uzlů z datalake do uživatelsky přívětivého rozhraní, a vytváření systému pro reportování výkonnosti výroby.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
80 000 Kč
Pracoviště:
Středočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- VŠ technického směru NEBO SŠ vzdělání + alespoň 2 roky praxe
- úroveň angličtiny B1, znalost dalšího jazyka velkou výhodou
- znalost MES nebo flow-control softwaru
- analytické schopnosti; znalost statistických metod pro zpracování měření
- znalost čtení výkresové dokumentace

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

Co Vám za to nabídneme?
- 25 dní dovolené
- roční bonusy
- Cafeteria
- příspěvek na penzijní připojištění

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Technolog ve strojírenství
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha IT Recru (GR)
E#Pravencova#406739203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.