Všeobecní administrativní pracovníci

NÁPLŇ PRÁCE: navolávání schůzek pro obchodní manažery v oblasti BOZP a PO, práce s PC, práce s mapou, vyhledávání nových kontaktů, administrativní činnost (např. příprava a třídění dokumentace, jejich kompletace). Pracovní doba 8 - 16:30 hod.
POŽADUJEME: středoškolské vzdělání, znalost 1 světového jazyka, perfektní znalost práce na PC, Excel, komunikativnost, pečlivost, chuť pracovat v týmu, pozitivní přístup, aktivní řešení požadavků klientů, ovládání multitaskingu, spolehlivost, zaměření na výsledek, výhodou: praxe v callcentru, aktivní kontakt s klientem.
NABÍZÍME: dobré platové ohodnocení, zajímavé bonusy, přátelské pracovní prostředí a neustálou podporu kolegů, firemní teambuildingy.
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky na čísle 606 618 708 mezi 8-16 hod, své nabídky zašlete včetně strukturovaného životopisu s fotografií emailem na adresu bednarova@vesttabozp.cz.

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Valašské Meziříčí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radka Bednářová
606 618 708
bednarova|vesttabozp#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.