Řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

Předchozí zkušenosti s účtováním nutné. Náplň pracovní pozice je vedení účetnictví, optimalizace aktiv, pasiv a daňové zátěže. Zajišťovaní efektivnosti hospodaření organizace. Součinnost s metodikem podniku a s externím auditorem. Jedná se o částečný úvazek zbytek úvazku je doplněný na stejné pozici u partnerské organizace. Kancelář je shodná.
Nástupní bonus po zaškolení. Stravné každodenní.
Kontakt na tel. od 6:00 do 14:00 a od 14:30 do 21:00 hod, na mail.

Plat od:
25 000 - 28 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martin Lejsal
724 828 888
lejsalmartin|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

Kutná HoraÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?