Úklid pro OZP, ZDRAVOTNÍ STŘEDISKO Ústí nad Labem, 116 Kč/h.,stravenky, zkrácený úvazek, volné víkendy, náborák 10 200 Kč, dopravné.

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky úklidu OZP.
Pracoviště: Zdravotní středisko (MUDr. Jana Dvořáková), Masarykova 781/318b, 400 01 Ústí nad Labem.

Náplň práce:
• Pravidelný úklid místností ručním nebo strojovým způsobem
• Vysávání koberců
• Stírání podlah
• Vynesení košů
• Otření prachu a omaků na nábytku
• Úklid sociální zařízení a společných prostor

Nabízíme:
• HPP
• Počet míst: 2
• Doba úklidu: po-pá: 16:00-20.00 hod.
• Pracovní úvazek: zkrácený – 4hod/den.
• Mzda: 116,10 Kč/hod.
• Nástup ihned
Benefity:
• Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč
• Stravenky
• Proplácení vstupní lékařské prohlídky
• Dopravné

Požadujeme:
• Spolehlivost
• Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce)



Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky!
Volejte nebo pište o podrobnější informace:
723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz







Pracoviště:
Ústí nad Labem
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
ihned
Obor a Profese:
Řemeslné a manuální práce - Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
FORCORP GROUP
+420723612506
prace|forcorp#cz






Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?