Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

Pozice: Poradce/konzultant dávek NSD Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů Poradce/konzultant dávek NSD ID 11013551 Pracoviště: Krajská pobočka ÚP ČR v Příbrami, Kontaktní pracoviště v Příbrami, Oddělení hmotné nouze Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek. - zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi, vyhodnocení nároku na dávky - realizace sociálních šetření - jednání s klienty Kvalifikační a další požadavky: - minimálně ukončené vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program - případně nižšího vzdělání, tj. minimálně střední vzdělání s maturitou, dochází dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. k odpočtu započitatelných let praxe. - orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád - výborná uživatelská znalost práce s PC - odolnost vůči stresu, dobré organizační a komunikační dovednosti, samostatnost - znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou - řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/ka výhodou Pracovní podmínky: Mzda: 23 390,- až 34 370,-Kč - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - pružná pracovní doba – plný úvazek - předpokládaný nástup 1. května 2024 - pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle však na dobu 3 let. Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené - 5 dní indispozičního volna (sick days) - 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí - příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb - odměny k životním a pracovním výročím V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 12. dubna 2024 včetně na e-mailovou adresu: zuzana.laffarova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

OlomoucKrajský soud v Ostravě
21 300 - 25 290 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.