Požadavky: - vzdělání ÚSO s chutí učit se novým věcem, - komunikativnost, organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, - trestní bezúhonnost, - ochota občasné práce v neděli
Náplň práce: - přejímka, pořízování a zpracování objednávek v PC od odběretelů a klíčových zákazníků, - správa dodacích listů, - denní telefonická komunikace se zákazníky, obchodními zástupci a manažery klíčových zákazníků - zpracování vratek, storen, oprav - kompletace objednávek apod.
Zaměstnanecké výhody: Možnost zvýhodněného nákupu firemních produktů, motivační odměny, dotované závodní stravování, příspěvek na životní pojištění, odměny za životní jubilea a další zaměstnanecké výhody dle interních předpisů.
Pracovní doba: 1 směna 7:00 - 15:30 hod., 1x za 3 týdny práce v neděli Nástup možný ihned nebo dle dohody, pracovní smlouva na dobu neurčitou.
První kontakt: Hana Benešová / Ladislava Kovářová, tel.: 382 203 275 / 607 089 839 (Po - Pá 8:00 -14:00 hod.), e-mail: ladislava.kovarova@muuupisek.cz |