Obchodní referenti

Požadavky:
- vzdělání ÚSO s chutí učit se novým věcem,
- komunikativnost, organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost,
- trestní bezúhonnost,
- ochota občasné práce v neděli

Náplň práce:
- přejímka, pořízování a zpracování objednávek v PC od odběretelů a klíčových zákazníků,
- správa dodacích listů,
- denní telefonická komunikace se zákazníky, obchodními zástupci a manažery klíčových zákazníků
- zpracování vratek, storen, oprav
- kompletace objednávek apod.

Zaměstnanecké výhody: Možnost zvýhodněného nákupu firemních produktů, motivační odměny, dotované závodní stravování, příspěvek na životní pojištění, odměny za životní jubilea a další zaměstnanecké výhody dle interních předpisů.

Pracovní doba: 1 směna 7:00 - 15:30 hod., 1x za 3 týdny práce v neděli
Nástup možný ihned nebo dle dohody, pracovní smlouva na dobu neurčitou.

První kontakt: Hana Benešová / Ladislava Kovářová, tel.: 382 203 275 / 607 089 839 (Po - Pá 8:00 -14:00 hod.), e-mail: ladislava.kovarova@muuupisek.cz

Plat od:
23 000 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.04.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ladislava Kovářová
382 203 275 / 607 089 839
ladislava#kovarova|muuupisek#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

PelhřimovMANATECH CZ s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Organizátoři konferencí a událostí

PrahaCEELI Institut, o.p.s.
od 65 012 Kč

Obchodní referenti

České BudějoviceKC atelier, s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

UničovDAVON s.r.o.
od 40 000 Kč

Obchodní referenti

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
27 000 - 31 000 Kč

Obchodní referenti

JihlavaMoravia Lacto a.s.
24 000 - 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?