Řídící pracovníci v oblasti ekonomiky a financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

PŘIHLÁŠKY elektronicky na email k.simkova@dozpbystrice.cz nebo poštou do 8.5.2024
POŽADAVKY: ŠŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru, komplexní znalost podvojného účetnictví, orientace v právních předpisech ekonomické a daňové správy, podávání žádostí o dotace, sestavování rozpočtu přísp.organizace, uživatelská znalost práce v MS Office, praxe v oboru účetnictví min. 5 let, znalost účetnictví přísp. organ., může být vyžadován výpis z rejstříku trestů, očkování proti žloutence typu B - s nástupem alespoň 2 dávky
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: zaměstn. benefity z FKSP - příspěvky na stravování, rekreace, penzijní připojištění
K přihlášce připojte strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů, odborných znaostí a dosavadních zaměstnání a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Klatovy
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Kateřina Šimková
774 707 714, 376 571 270
k#simkova|dozpbystrice#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?