Odborní pracovníci organizace a řízení

z: 9.4.2024

Požadavky: analytické schopnosti, znalost nebo zkušenost s projektovým řízením, výborné komunikační dovednosti, efektivní spolupráce v týmu, aktivní přístup k řešení problémů a schopnost samostatné práce, aktivní znalost AJ

Náplň práce: řízení a realizace projektů, zajištění efektivního průběhu projektů a dodržení stanovených termínů, komunikace a spolupráce s vedením společnosti, koordinace při implementaci nových technologií, pravidelná komunikace napříč odděleními ve firmě, zajištění transparentnosti a informovanosti o průběhu projektů, další ad hoc úkoly spojené s pozicí

Zaměstnanecké výhody: Občerstvení a káva na pracovišti, flexibilní pracovní doba, příspěvek na stravu, přátelský kolektiv a skvělí šéfové, pracoviště v NJ

Kontaktní osoba: Bc. Jiřina Nováková, telefonicky 07:00 - 15:30 hod. na čísle 721 618 369, emailem: Jirina.novakova@mixa.cz

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.04.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jiřina Nováková
721 618 369
jirina#novakova|mixa#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

ChomutovStatutární město Chomutov
24 100 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 32 000 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.