Hlavní účetní

Místo výkonu práce: Americká 22, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po 7:00-17:30 h, Út-Pá 7:00-15:00 h. Náplň práce: zpracování roční a měsíčních uzávěrek, zpracování měsíčních přiznání k DPH, zpracování a zaúčtování faktur (podvojné účetnictví). Požadujeme: znalost MS Office (vč. MS Excel), samostatnost, dobré komunikační schopnosti, 5 let praxe. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou, příspěvek na životní pojištění, 13. plat. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem (zaslat životopis).

Plat od:
40 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jaroslav Černík
354546130
cernik|sbdcheb#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Hlavní účetní

VyškovDomov na Polní, příspěvková or
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

PrahaČeská pošta, s.p.
30 000 - 34 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.