Koho hledáme? S komunikací jako takovou (nejen cizojazyčnou) nemáte problém, naopak je součástí Vaší pracovní náplně. Ve Vašich věcech vždy vládne pořádek, víte totiž, že práce v nákupu je práce s fakturami, kily, kusy, tunami, litry a v těch zkrátka pořádek být musí. A výzvy? Ty jsou ve Vašem podání od toho, aby se překonávaly. V ideálním případě máte:o angličtina slovem i písmem na úrovni alespoň B2 o přesnost, rozhodnosto Odolnost vůči stresuo praxi v logistice o praxi v administrativěCo budete dělat?Hlavně a především se stanete pravou rukou Marcely, naší usměvavé nákupčí. Budete jí tedy pomáhat s nákupem a věcmi kolem něj, často komunikovat v angličtině (skrze maily i po telefonu) s dodavateli, ale stejně tak také v češtině s kolegy. A slovo asistent v názvu pozice také není náhodou - v rámci své práce budete pečovat především o administrativní stránku nákupu a věci s tím spojené. Krom Marci budete pracovat také s Tomem (CPO), Kájou (manažerka logistiky) a nepřímo s celým našim bruntálským týmem. Budete si tak moct "sáhnout" ve větší či menší míře na celý proces týkající se zboží, a to od poptání až po naskladnění, balení a expedici. A nesmíme zapomenout také na spolupráci s Excelem - bez něj totiž v nákupu nedáme ani ránu! Co Vám nabízíme?o práci na plný úvazek (popřípadě na domluvě poloviční, IČ)o flexibilní pracovní dobuo možnost občasné práce z domovao slevu 30% na veškeré naše produktyo nekonečnou zásobu ořechů jako palivo při prácio Nástup možný od ihnedo 22 000 - 28 000 Hrubá mzda