Hlavní účetní

Náplň práce:
- vylepšování různorodých procesů (oblast účetnictví apod.), návrhy změn
- práce s interními systémy
- spolupráce s kolegy z dalších týmů
- tvorba manuálů a jiných dokumentů a další úkoly

Požadavky:
- minimálně dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
- ideálně předchozí zkušenost v oboru, nejlépe z mezinárodní společnosti
- velmi dobrá znalost anglického jazyka, další jazyk (čeština / polština) může být výhodou
- zájem o oblast účetnictví
- schopnost týmové spolupráce


Stravenky, cafeteria, flexibilni pracovni doba, T-Mobile vyhodny tarif, sick days

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Malcová
+420 735108448
katerina#malcova|telekom#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Hlavní účetní

VyškovDomov na Polní, příspěvková or
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

PrahaČeská pošta, s.p.
30 000 - 34 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.