Prodavači potravinářského zboží

Požadujeme: praxe výhodou, není podmínkou, komunikativnost, vstřícnost, organizační schopnosti, manuální zručnost, spolehlivost a zodpovědnost. Zaměstnavatel bude požadovat výpis z rejstříku trestů.
Životopis zašlete na email: pekarna.fridel@seznam.cz

Plat od:
127 Kč
Pracoviště:
Rokycany
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
18.04.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Monika Frídelová
774 799 303 ( Po-Pá 8:00-13:30)
pekarna#fridel|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Prodavači potravinářského zboží

BenešovMaso - Třebovle s.r.o.
21 300 - 35 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

BenešovMaso - Třebovle s.r.o.
21 300 - 30 000 Kč

Obchodní zástupci

PardubiceClever Service s.r.o.
od 32 000 Kč

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

PrahaAgro Řeřichy s.r.o.
od 22 000 Kč

Prodavači v prodejnách

LiberecZuzana Dvořáková
22 000 - 28 000 Kč

Prodavači v prodejnách

ChrudimCONSTAR bac s.r.o.
od 16 538 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.