Hlavní účetní

Náplň práce:
Vedení a koordinace zpracování účetnictví
Zpracování měsíční účetní závěrky
Zpracování přiznání k DPH, KH
Roční uzávěrkové operace, účetní výkazy, přiznání DPPO - spolupráce s daňovým poradcem a auditorem
Spolupráce při vedení mzdové a personální agendy
Ostatní související administrativní činnosti
Sledování a zavedení změn dle aktuální legislativy

Požadavky:
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Praxe v oboru alespoň 2-3 roky
Znalost podvojného účetnictví a minimálně základů mzdové a personální agendy
Orientace v daňové problematice
Znalost MS Office (Excel, Word)
Znalost IS Helios, Pamica/Pohoda výhodou
Samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, aktivní přístup, ŘP: B
Místo výkonu práce: Libchavy, okres Ústí nad Orlicí

Nabízíme:
Nabízíme zázemí v prosperující české společnosti a příjemný pracovní kolektiv
Plat dle zapracování 35 000 - 45 000 Kč
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s prodloužením na dobu neurčitou
5 týdnů dovolené
Benefity - příspěvek na penzijní spoření, stravování, zvýhodněný nákup výrobků, možnost řešení ubytování, podpora dalšího vzdělávání, platební poukázky
Nástup dle dohody

KONTAKT: telefonicky nebo e-mailem

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.04.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jana Janotová
727 942 555
janotova|mediate#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Hlavní účetní

VyškovDomov na Polní, příspěvková or
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

PrahaČeská pošta, s.p.
30 000 - 34 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?